Eerste dagen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Emma Steen - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Emma Steen - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: Emma Steen

Blijf op de hoogte en volg Emma

26 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal,
Even een kleine update vanuit Engeland!
Gister ben ik (na twee uren vertraging) geland op het vliegveld van London Luton. Hier stond een taxi klaar om mij naar Brocket Hall te brengen. Ik werd vriendelijk ontvangen door de manager van de receptie die tevens ook mijn leidinggevende is. Na mezelf even voorgesteld te hebben, hebben we mijn spullen in de golfkar naar mijn appartement gebracht. Ik heb een klein kamertje met een bed en twee kasten, gelukkig was het wel allemaal redelijk schoon. Ik woon in dit huis met een Nederlands meisje en een kok en als het goed is komt er begin volgende week nog iemand bij. We moeten met zijn vieren de badkamer delen en een koelkast. Naast ons zit nog een personeelshuis waar de keuken , wasmachine, vriezer etc. zitten. Ik werd om 4 uur ’s middags (Engelse tijd) weer verwacht in het hotel voor een rondleiding over het terrein (in een golfkar) en verdere uitleg wat is het hier ongelofelijk groot zeg!
Vandaag was mijn eerste werkdag bij de Golf Club Reception. Om 7 uur ’s ochtends werd ik bij de receptie verwacht. Ik heb vooral veel informatie gekregen, gelukkig is mijn Engels redelijk goed en heb ik weinig moeite om met de gasten en collega’s te praten. Mijn taak is het in/uit cheken van gasten, gasten sleutels van de kleedkamers verstrekken, administratie en ga zo maar door! Het is dus allemaal nog even wennen maar ik heb het tot nu toe erg naar mijn zin.
Na mijn shift vandaag heb ik een taxi naar Tesco gepakt om te gaan winkelen, ik had namelijk niet verwacht dat ik ALLES zelf mee moest nemen hier heb ik dus pannen,bekers, handdoeken, eten, drinken(je kunt hier niet uit de kraan drinken) etc. gehaald.
Ik hou jullie op de hoogte,
Groetjes vanuit Engeland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

http://www.brocket-hall.co.uk/

Actief sinds 03 Juli 2013
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 2406

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 15 Januari 2014

Stage in Engeland

Landen bezocht: